Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Friday, April 29, 2011

Tertipu Ghupanya...

Hi uoolsss...

Mood aku masih lagi nak story mory pasal kehamilan...motipp??? kenanganla tak boleh luper...

Dalam tempoh aku tokleh makan tu tak silap aku mase kandungan 4 bulan ...aku time ni dah amik cuti tanpa gaji sebulan...dasyat...penangan muntah yang sangat menganggu kerja...

So tetengah melayan Wanita Hari Ini...aku rase cam nak minum Air Mata Kucing...tapi nak yang jual cedok cam kat pasar malam tu..masalahnye mase tu tengah hari buta...tapi selalunya memang ader ramai orang jual kan..jadik pada aku tak de hal la mintak air tu..bukannya nak air kelapa laut afrika ke kan...??

Lebih kurang dalam 40 minit...suami aku kembali bawak air mata kucing...sejuk...ader ais....sedapnya....la hai...lepas je minum..aku baring...tak sampai 2 minit...aku bangun dah terjah bilik air....memuntahkan kembali air mater kucing...tak sempat bertukar warner k...camner aku minum..camtu la di kuar..siap rase sejuk lagi ...

Tapi suami buat muka cam "tak kisah..walaupon i carik lamer air tu..i tak kisah u muntahkan balik.." mase tu terasa...siannya suami aku...sorry yang...

Setelah beberapa bulan berlalu...mase tu dah lepas pantang dah...sambil makan kt Jaya Jusco...tetiba suami pon cakap...cam biasalah sila baca dialog berikut :

Suami : Yang...u nak air ni tak..?? (merujuk kepada air mata kucing dalam botol punya)

Isteri : Tak pe la...i suker yang cedok nye..ni botol tak nak..u minumla...

Suami : I kan ..ader bender i tipu u tau...tapi ni u dah lepas bersalin i criter la...

isteri : Haa...?? (mata tak berkedip..budget suami ader pompuan lain...ape la pompuan kan...memang kepala ke situ jep)

Suami : U ingat tak mase u ngandong u mintak air mater kucing cedok..

Isteri : K...ingat...naper ? (ati dah panas ni..nak ngaku..ngaku je la..tak yah la air mater kucing la..air mater unta la...ni air mater aku dah nak kuar dah ni...)

Suami : Mase u mintak air tu...i carik satu bandar Alor Gajah..tak der...sampai kelemak i pegi pon tak der...pastu tengok jam..dah lambat nak g keje...i beli kan u air mater kucing botol..pastu i mintak plastik..n masukkan air tambah ais..

Isteri : What....?? tak baik tau tipu...patutlah anak i air liur meleleh...( seb baik air liur..bukan air mater aku kan..kan...?)

Daaaaa

No comments: