Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Friday, April 29, 2011

Nak Tambah Ke Idak ????

Hi uooolss...

Aku in again...haa...suker atila kan,..blog mak...mak nye suker leeppp...

Suami aku dok tetanyer...biler nak bagi Addam adik...haaa....aku takots tau ngan soklan ni...bilernye nak ngandong..??..anak tecit lagip...camner...??? Addam baru jep setahun 4 bulan..pada aku still tecit lagi...nak sebut ibu pon tokleh...yang dia asik asik sebut...papa..papa.mama...mama...aku yok yok oo..la ibu...ibu...ibu...dia thetap..mama..mama...camner nak adek adik lagi...tolong bagi jawapan...

Tapi kalau dipikirkan..balik...orang lain ader jep yang anak 6 bulan dah ngandong lagi kan...?? ader tu siap dapat anak awal tahun...ehh...ujong tahun dapat lagi...tapi mungkin la orang yang ngandong cam gitu sebab mase ngandong tu tak banyak kerenahnya...yang aku ni..jap ek...aku list kan...
1) muntah memanjang..
2) perut lapar...makan tak sampai 2 minit...kluar balik..
3) minum air masak pon kluar balik..
4) makan 3 hari skali..kat hotel ******* ..kenapa otel tu...nanti aku cer citer..k..
5) tak suker suami aku...lagi lagi bau perfume dia...menci...nak muntah
6) tak suker bau barang make up...makenye...serabai la aku..
7) tak suker g jenjalan...
8) asik nak baring jep..malas memanjang
9) lepas mandi terus nak baring
10) tak suker pakai baju...rimas

itu antara yang aku tak leh luper la....tapi itula hebatnye pengalaman ibu kan...cuma aper yang aku boleh cakap sekarang aku tak bersedia lagi nak tempoh tu semua dengan anak yang tecit comel lagi..biarlah Addam....besar sikit ....


Tapi aku tak bagitau la kat suami aku itu upenye alasan aku..tapi sila ikuti perbualan berikut :

Di suatu malam..tak la malam sangat..dalam pukul 9 lebih...Addam dah tidor..

Suami : Yang...biler kiter nak tambah anak lagi ek??

Isteri : U nak anak lagi ke...??? ( kalau aku..aku marah tau cam gini...soklan dibalas soklan..tapi diri sendiri buat...mase taip ni baru perasan..)

Suami : Ye la...Addam dah besar dah kot...

Isteri : Boleh..la...tapi dengan syarat..kali ni I nak letak nama baby boleh..??

Suami : K...Apernye ...??

Isteri : Kalau bb girl nama dia Nurul Imaan Sofeya...kalau bb boy...nama dia Muhammad Ummar Raffael...sebab dekat ngan Addam kn..Muhammad Addam Mieqael...camner ?? Deal??

Suami : Alah...tak nak la...kalau I letak nama Umar...sampai mati kawan kawan i ejek tau...tak nak lah...

Isteri : Suker ati la...kalau tak bagi i bg nama...i pon tak nak ngandong lagi..tunggu sampai i dapat nama yang kiter 2 stuju k...

Perbualan terhenti di situ dengan muka memasing melayan perasaan sambil tunggu citer Adnan Sempit The Series...

Alasan aku kire oklah...sebab dia tak perasan...dia tak suker nama Umar tu sebab nama boss dia Umar...then dia cakap boss dia tu sumer orang tak suker.....

Hahaha...aku peduli aper...tu boss dia..bukan boss aku ...kan...

Daaaaaa......

No comments: