Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Wednesday, April 27, 2011

Eeegoooisss...!!

Hi uoolss..

Aperkah perkataan ego itu merujuk kepada sesuatu yang baik?? pada orang lain aku x tahu...tapi pada aku ego tu sesuatu yang boleh menjahanamkan sesuatu hubungan...tak kisahlah hubungan apa sekali pon...dalam kes aku ni aku merujuk kepada hubungan suami isteri...

Selalunye mase bercintan cinton tu...pompuan yang ego..biler buat salah ke tak puas ati ke...lelaki yang sesibuk memujuk...yang pompuan nak tunjuk manjerla sangat...merajuk sampai ke bulan la sangat...kan...( yg ni bukan aku laaaa...aku dr dulu x ngengader camni...saper salah sendiri mau ingat)...

Tapi...biler dah kawin...dh ader anak...haaa...time ni si suami suami ni tunjuk ego memasing..mengalahkan singa afrika...nyampah tau aku..biler gadoh2 manja gitewww....dia buat sombong jew...membongkak..sensorang...memula tu aku sesedih jugaklah kan...tapi biler dah lamer lamer...naik malas nak layan...bab membongkak tu tak per lagi...ni part yang dah salah tetap jugak nak menang...wuuaaaa....menanah hati...

Haaa....nak buat camner...dah pilihan ati kan...sabooo je la...sebab..nak kater suami aku ni jahat ke...kaki pompuan ke..tak la plak...cuma time tak puas ati tu...tak gheti gheti nak pujuk ke aper ke...yang dia tahu nanti g bawak makan..aper yang aku nak...dengki dengki kat aku..sampai aku naik hantu..haa..time tu la dia buat buat macam tak penah ader masalah..anggap je la...pattern dia memang cam tu...tak kuasa nak hangin lelamer...nanti aku kene angin pasang plak kan...

Walau bagaimanapon...aku tetap sayangkan keluarga yang aku ader sekarang..bab egoooiiissss ni ( tekan keyboard dengan penuh hasad) tolak tepi la..sekit jep pon...

Cuma kalau ader lelaki lelaki terbaca n3 ni..silalah kaji selidik sikap anda dengan isteri anda.....

Daaaaaa..

No comments: