Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Tuesday, April 19, 2011

Aku ke Dia Yang....???

Haa...jangan terkezut k...kejap kejap aku post n3 baru...hahaha...ati tengah bergumbira memangla cam gini kan...Alhamdulillah...Syukur...

Ni nak story mory la kat korang...last week ari khamis tak silap di senja permai..

Suami : Yang...i ader bender nak bgtau u...

Isteri    : Yep...bagitau aper...ek?

Suami : i bagitau u..tapi u tak boleh tanyer aper aper pon pasal aper yang i nak bagitau ni..boleh??

Isteri    : La...cam gitu ke...?? tak boleh tanyer langsung...??

Suami : Hehe..tak boleh ..nak tahu ke tak ni..?? (mata tak tahan)...

Oleh kerana semangat nak tahu...tak kisah la pasal soklan soklan ekor...yang penting nak tahu aper ke bender yang dia sesibuk nak share ni kan..

Isteri  : Oklah..tak tanyer...cepat la..aper dia??

Suami : Next week ader surprise...

Isteri    : Surprise ...?? what kind of surprise...??

Suami : Nop...tak boleh jawab...

Dengan langkah berlagak pakai towel...suami aku gi toilet..meninggalkan aku dengan penuh persoalan...

Hari ni..di luar rumah sambil memandang kedua dua kereta kandung( kerete sendiri) dan 1 kereta tiri (kereta orang yang x gheti gheti nak amik)...perbualan aku dan suami bersambung..

Suami : MIeqael...nanti suruh ibu kemas baju...

Padahal aku ader jep kat depan mater dia..anak dia yang x pandai cakap lagi tu nak soh jadik posmen...tak paham...!!!

Isteri  : Naperlak nak kemas baju...??

Budget nak kene antar balik umah mama ayah ke...hahahaha

Suami : Esok..kiter g everly...i dah amik bilik,,,3 ari...ok tak...

Isteri  : ha!! ye ke?...nak nak...best...

Suami : nak sangat tahu...tak sabar...(merujuk kepada perbualan last week)

Dalam ati aku la kan....bukan aku tak sabar...memang la dia kene bagitau ari..kalau bagitau esok...maner sempat nak kemas baju kan?..

Lagi 1..rasanye dia yang tak sabar sebab...tak menyempat nak tunggu minggu ni dia dah bagi hint kan?

Tapi itulah suami aku...yang baik ati,,,sayang u papa...

No comments: