Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Tuesday, April 19, 2011

Sambung Citer Semalam...

Hi uoolss....aku berhajat nak sambung citer yang tak abis semalam....

Semalam aku terterjah satu blog ni..tak ingat la plak namer dia...sebab...baru nak start baca...dah tak paham dah...nak kater omputihnye bahasa...tak jugak..nak kater loghat kelantan ke terengganu ke pon tak jugak...ayat lebih kurang cam gini la " aq pnad ssgt dowh ri nie...cpadla soq tibbe..." 

Ha...camner...nak baca pon cam tak larat dik...itu baru 1 ayat...kalau satu perenggan..?? so aku pon close jep la..cuma terasa cam...bodoh ke aku nie tak paham bahasa muda mudi...kertu sesangat ke?? aku lom sampai 3 series lagi..tapi kenapa cam aku tak paham aper ke bender yang diorg tulis ni...

Tolonglah adik adik...macam yang aku tulis semalam...aku pon bukanlah tulis guna bahasa buku..tapi biarlah orang yang baca tu boleh faham maksudnya...

Daaaaa

No comments: