Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Monday, April 18, 2011

Kenapa camtu??? X sukelah...kan...

Mesti follower aku yang x braper orang ni tertanyer kenapa camtu...kenapa tukar ek?? kalau sebelum ni guna nama Cek Beany...Cek Lucky..Mieqa...tp la ni..guna ...'aku' jep..??

Aku x laratlah nk jadik hipokrit lelamer...x boleh tau...memula tu bolehlah layan..tapi sekarang nak update blog pon malas..mengenangkan..nak kene cover coretan...maklumlah..anak buah aku tau kewujudan blog aku ni..dulu la...la ni dia dah x dapat kesan...barula lega ati aku...

Tak perlulah aku nak jadik diri orang lain...aku boleh tulis aper jep yang terlintas kat kepala aku ni..tanpa perlu nak menjaga perasaan sesaper yang berkenaan kan..kan..

K..la..aperpon keseronokkan aku ni x abis lagi..sebab rasa cam bebas dari bebanan..sebelum ni nak tulis pon yang bebaik jep...yang wookey wookey jep..yang cun cun jep...letihla...oii..

La ni tidak lagi kengkawan....aku tetap aku.....arrrrggghhh...lega...seh...

No comments: