Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Monday, April 18, 2011

Hobi Baru..

Hai uoolss...

Aku teruja tau ari ni..sebab dari sabtu lepas nak bank in kan duit kat adik sorang ni...ari ni baru dapat..alasan...??? kan...bukan aku xde duit ok...tapi atm ngan maybank branch kt umah aku ni wat hal...

Kat kaunter tok leh nak register phone no....x register tok leh nak dapat tac...tak dapat tac..camner nak transfer duit...masalah...yang kat atm plak...buat malu aku jep...mesti mamat belakang kater..."minah ni tak geti guna ke aper...jap2 cancel..dah tu jap2 kad ko tendang...dah xde duit tak yah le nak tekan2.." tapi aku tak peduli la..sebab aku tak dengar pon sebenarnyer dia cakap camtu..aku jep yang terasa lebih..

dah tekan dah nak transfer ke akaun ke 3...tok leh..dia buat keras jep kat situ..tekan2 tak jalan...try 2, 3 kali pon tak boleh gak...tu yang ari ni baru sempat tu pon suami aku buat kat area bandar melaka...sebab dia ader keje sikit kat saner...tompang la skali.

Nak tahu aper yang beriya iya aku beli tu ...aku beli starter kit untuk buat felt craft...dari dulu lagi berangan nak buat..tapi tak tahu nak carik menatang menatang tu kat maner...la ni jumper kt fb...on je la...tak sabar nak tunggu benda ni sampai kt umah...cepatla...kan...tak tahan tunggu ni...haaaa...

Nanti biler dah sampai aku upload gambar kasik korang tengok..manelah tahu korang berkenan...

daaa....

No comments: