Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Tuesday, May 3, 2011

Camner???

Hi uoollsss...

Aku nye panas ati ngan mamat pakistan aka Wassem ni tak abis lagi ...untuk yang tak tahu menahu sila baca bender ni...selagi prob aku tak settle...selagi tu aku rase nak katok2 jep mamat pakistan biler aku jumper dia..

Nak amik kt area tempat Wassem ni..memang ramai ..tapi sumer pakat kaum dia..aku seriklah kalau diorang suker suki jep balik kampong...pastu tak balik balik sini lagi...lagi skalik sakit ati...tak nak la....so nak carik supplier orang tempatan...senang hati sikit...cuma harga nya plak la ..tak dapat murah cam si Wassem ni kasik...tu masalah gak tu...kalau amik mahal...kene jual mahal..kalau jual mahal..saper nak beli...penin..penin...

Ader satu suppliier tu kat KL...kat Dang Wangi...tengah berpikir pikir nak g KL ke tak...harga ok gak...tapi kos nak pegi tu plak...tol lagi..minyak lagi...makan lagi..so...mintaklah supplier2 yang ader kat melaka ni...tolong la bagi comment...ek..sesamerlah carik rezeki kan...

Daaa...nak tido dulu kot...maner tahu dalam tido leh mimpi dapat alamat supplier kan..siap ngan quotation lagi ke...hahaha...berangan wookey...

Tapi biasalah ibu kan...b4 nak tido...nak g setup katil dulu..kang anak tecit jatuh..susah plak..sebelum tu nak g basuh botol...ader 3 botol aku tak cuci lagi tu...nak g masukkan air panas...mase si tecit ni tido la baru ati aku senang nak tadah air panas..kalau tak...si tecit tu kat maner aku..kat situ la dia nyelit...dan yang paling penting..nak g kejut suami aku bangun gi keje...kalau tak jap g boss dia call...bukan dia yang bangun...haaaa...si tecit ni yang bangun...

Daaaaa....

No comments: