Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Monday, June 28, 2010

Tak Gemar

Beberapa perkara yang aku memang x gemar..:-

1. Xder letrik...banyak keje x boleh buat...
2. Xder air....nak shishi pon susah...xder mood...
3.Orang yang mengada ngada kucing...
4. Orang yang berlagak bos..mengalahkan bos...
5. Gaji lembap....dah ciput..tu pon lembap...
6. Traffic Light...tapi yang color kuning n merah jek..
7. Lobang2 kt tengah jalan..menjahanamkan kereta aku...
8. Internet yang lembap...
9. Kedai makan yang grand la sgt tapi masakan cam hampeh...
10. Manusia gedik..tolongla...lg2 ngan laki org...lg aku anti..terutama ngan laki aku..jauhkn lah..
11. Isteri orang tapi berlagak solo
12. Suami orang tapi berlagak bujang senang...
13. Jiran aku yang suker2 idopkan enjin keter lelame..pastu siap main tekan2 minyak lg..
14. Jiran aku punyer ayam serama....berkokok..tak kira pagi ke tengah hari ke...
15.Mesin photostate kt ofis aku...mcm amput..
16. Biler time aku kene marah ngan mak aku..tapi sebabnye aku pon x tahu..
17. Time aku kene amik lesen moto...x suker...ngeeee....seb baik pass...kalo x nak ulang lg...tolonglah...
18. Orang call..tapi ececeh...nak menyamar2 plak...geli mak noks...ngaku je la..kn.
19. Time pepagi nak pk nak pakai baju aper g keje...
20. Manusia yang mengaku x berlagak..tapi mak ai..berlagaknye sampai ke siling umah...

Nanti kalau ader yang terlintas...aku update ek...bye...nak sambung buat report...lusa nak meeting...

No comments: