Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Wednesday, September 12, 2012

Ader citer baru...meh baca meh!! Hi uoolsss

Kiter akan rasa sedih apabila hati kiter disakiti oleh manusia lain....tak kisahlah..jiran ke...adik ipar ke...mak apak mertua ke...suami ke...anak ke..betul tak..?

Tapi rasanya lebih perit kalau hati tu disakitkan oleh kaum keluarga sendiri...adik bradik sendiri...takpelah wey...selama ni aku sorang jep yang fikirkan korang....slama aku keje..aku tak pernah berkira ngan korang..sebab korang kecik kecik lagi masa tu...sekarang sorang dah kt IPT...dah ader ptptn...kira besar sgtlah duit tu...tak semestinya ko blajar tinggi ko akan bahagia ngan kehidupan ko...

Lagi 1...korang belom kahwin lagi...bila korang dah kahwin nnt korang rasa..masa tu baru ko rasa...macam hidup kalau xde keluarga sendiri..walaupon ko bahagia ngan suami ngan anak ko...ko tetap nak family ko jugak...sebab kan bender ni la...aku simpan setiap aper yang aku sakit hati dengan ko...setiap aper perkataan yang ko keluarkan aku simpan dalam hati...tapi macam ni cara ko...BOLEH JALAN....

Haaaaa.....lega sekejap....esok confirm datang balik stress ni...baiklah..oleh kerana lunch tadi makan mee goreng masak sendiri...Addam..malam ni kiter g makan kt kedai fish ok......

Betollah cakap anak akak....Sahabat Addam ..Ibu...Sahabat Ibu...Addam...kiter dua je pon kt rumah ni kan sayang...papa xde...lagi..menambah kesedihan....we mizz u papa...

No comments: