Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Sunday, March 25, 2012

Nak Sambung Pasal Etiqa

Ader citer baru...meh baca meh!! Hi uoolsss

Hari Selasa lepas..akak satu family pergi ke-el...g bank negara....jalan ke-el..maklumlah...fail...nasib baik ader gps..yang kelakaunye..bangunan bank negara dah bebetol terpacak depan mater...tapi nak masuk pagar tak jumper..berpusing pusing..tapi akhirnya masuklah jugak...

Lepas dah chit chat ngan kakak bank negara tu...kakak tu terus call si Etiqa..wah..cepat seh dia angkat..kalau akak call..naik lenguh jari...memang tak berangkatlah...si Etiqa tu leh suruh akak g jumper dia...nak settlekan problem...

Ok ok..akak pegi...pegi kat dataran Maybank...jumperlah si Selvam..(manusia yang dilelong namanye yang kononnya hanya manusia bernama Selvam ini sahaja yang mampu membukak kes suami akak)...akhirnya dapat jugak aku jumper ko Selvam..kalau ikot hati memang aku nak basuh ko cukup cukup...Jumper jugak dengan manusia yang bertanggungjawab membatalkan tuntutan suami akak...( tapi tetap buat muka poyo..dia boleh api apikan akak pasal agent...kononnya agent bila nak menjual mulut manis..bila jadik cam gini akak yang susah..) pada akak la..aper yang agent boleh buat..akak boleh buat...sama je jalannya..tetap kene berurusan dengan korang 2 orang kan..yang masalahnya..korang.2 orang..bukan agent...hampeh..

Tak sampai 10 minit...si Selvam tu tanya sikit sikit..kira hari dari date suami akak dapat polisi..sampai date masuk hospital..terus dia cakap...

"Ini..memang kita bayar cik...nanti kiter akak bayar...cik bagi no acc...saya akak kira sumer...kiter bayar."

Hampeh senang betol keje ko kan..kalau setakat kira tarikh..ko tak kira pon aku dah bagitau..berpuluh kali aku bagitau pekerja ko..ngan ko sekali pon aku dah bagitau..tapi ko buat pekak jep kan..

Hangin...walaupon dia kater nak bayar..selagi duit akak tak dapat..selagi tu akak hangin...

Seeekiiiaaaan...hangin punye pasal...

No comments: