Tingkap nako...bukak sikit jep..kalau tingkap sliding bukak luas..



Friday, June 18, 2010

masak asam ku lari...

Hi...Selamat Pagi...Betul2 pagi ni...kol 12.32 pagi...
Entry kali ni..Masak Asam Ku Lari...Bukan kater lari berkejaran lagi...lari hilang tanpa dikesan...

Petang tadi masa aku tengah layan cerita Shah Jihan...Zaidi call tanya nak makan aper malam ni...Aku  x request aper2 sebab ader roti kat umah..kengkonon malaslah nak makan nasik...Zaidi pulak risau..takut aku lapar..so dia pon offer nak belikan aku nasik putih masak asam kt area Pasaraya AG..oklah aku pon..tetiba rasa cam nak gaklah makan masak asam..

Zaidi sampai umah..aku ternampaklah nasik bungkus...tapi kuahnya?? jeng..jeng...jeng..ILANG!!!
Rupa-rupanya plastik bocor...pasal tulah masak asam aku x selamat sampai kt umah..

Tapi..yang bestnye la yang aku nak share ngan korang...dek kerana rasa bersalah Zaidi..dia pon masakkn aku nasik goreng...

TQ papa...I luv U...

Sedap gak tau resepi Zaidi ni...ntah aper yang dia bubuh...x pasti..tapi yang pasti dan betul..: SEDAPP..NYUM...NYUM..


1 comment: